Hogyan kapom meg a rendelésem?
A kiszállítás a Foxpost (www.foxpost.hu) illetve a Magyar Posta Zrt. (www.posta.hu) szolgáltatóival együttműködésben történik. A rendelés folyamán kiválaszthatod, hogy a csomagot a Foxpost vagy a Magyar Posta által üzemeltetett automatákba (a Posta esetén PostaPontokra), vagy házhozszállítással kéred.
Milyen szállítási költségekkel kell számolnom?
Foxpost csomagautomata: 1 100 Ft
Foxpost házhozszállítás: 2 400 Ft
20 000 Ft feletti vásárlás esetén a Foxpost csomagpontra és PostaPontokra való szállítás költségétől eltekintünk.
Magyar Posta Pontra való szállítás: 990 Ft
Magyar Posta házhozszállítás: 1990 Ft
Személyes átvétel esetén nincs szállítási díj. A személyes átvétel csak Tatán lehetséges, előre egyeztetett időpontban.
Mennyi idő alatt érkezik meg a rendelésem?
A rendelést 48 órán belül feldolgozzuk és átadjuk a csomagküldő szolgáltatónak. A csomag helyzetéről a Foxpost és a Magyar Posta is emailben és SMS-ben is küld tájékoztatást. A házhozszállítás átlagosan 2-3 munkanap alatt, a csomagpontra érkezés 1-3 munkanap alatt történik meg.
Megnövekedett forgalom (pl. karácsony), illetve a csomagküldő szolgáltató túlterheltsége esetén a szállítás időtartama megnövekedhet, amiért sajnos nem tudunk felelősséget vállalni.
Mi történik akkor, ha nem tudtam átvenni időben a futárszolgálattól/csomagautomatából a rendelésem?
Ilyen esetben kérjük minél előbb jelezd ezt nekünk a hello@outlinedesign.hu email címre. A csomagodat a futárszolgálat visszaszállítja nekünk, mi pedig újra kiküldjük neked. A visszaszállítás és az újbóli kiszállítás miatt felmerülő költségek téged (a vevőt) terhelnek. Lásd ÁSZF 3.5.-ös pontja.
Külföldi szállítással is tudok rendelést leadni?
Kiszállítást egyelőre Magyarország területén vállalunk.
Hogyan történik a fizetés a weboldalon?
A webáruházunkban a Barion rendszerén keresztül tudsz online bankkártyás fizetéssel fizetni.
A Barion elektronikus fizetéseket lebonyolító szolgáltatás, amivel kényelmesen és biztonságosan tudsz bankkártyával fizetni webáruházunkban. A bankkártyás fizetéshez nem kötelező a regisztráció, elég megadni bankkártyád számát, a lejárati dátumot és a hátoldalon található CVC kódot, valamint egy működő e-mail címet.
Bankkártya hiánya ellenében használhatod az előre feltöltött Barion egyenlegedet, amelyet átutalással vagy készpénz befizetéssel tudsz feltölteni. Ebben az esetben e-mail címed és jelszavad megadásával tudsz fizetni. A Barion alkalmazással követheted a vásárlásodat.
Mi a teendőm, ha tévesen lett összeállítva a kézhez kapott rendelésem, illetve a kiszállított termék sérült?
Ha a termék sérült állapotban érkezik meg hozzád, vagy bármiben mi hibáztunk, kérjük azonnal (legkésőbb 14 napon belül a csomag átvételét követően) vedd fel velünk a kapcsolatot és mindent megteszünk, hogy kijavítsuk a hibát.
Amennyiben szeretnék elállni a rendelésemtől, mit kell tennem?
Ilyen esetben a csomag átvételétől számított 14 napon belül jogosult vagy indoklás nélkül elállni a szerződéstől.
Az elállási szándékodat írásban kell jelezned elektronikus vagy postai úton. A megvásárolt terméket eredeti, sértetlen állapotban kérjük visszaküldeni az alábbi címre: 1143 Budapest, Szobránc utca 20. (Címzett: Gaál Bugyi Ágnes).
A visszaküldés díját nem áll módunkban megtéríteni. A csomag beérkezése és állapotának ellenőrzése után a termék díját visszatérítjük.
Van lehetőségem termékcserére?
Termékcserére sajnos nincs lehetőség. Ha nem tartasz igényt a megrendelt termékre, akkor kérjük elsősorban élj az elállási jogoddal. A kívánt terméket pedig újonnan van lehetőséged megrendelni.
Mik a workshopok, személyes alkalmak visszamondási feltételei?
Ha valamilyen oknál fogva nem tudsz részt venni az általunk meghirdetett workshopon, kérjük azt jelezd azonnal írásban a hello@outlinedesign.hu e-mail címen. Telefonon és egyéb üzenetben (Facebook, Instagram) küldött visszamondást nem áll módunkban elfogadni.
A visszamondási feltételek a következők:
- a workshop kezdési időpontja előtti 72 óráig történő lemondásnál – a workshop díjának 100%-át tudjuk visszatéríteni
- 72 és 24 óra közötti lemondás esetén a workshop díjának 50%-át tudjuk visszatéríteni
- 24 órán belüli lemondás esetén nem áll módunkban a befizetett részvételi díjat visszautalni (a workshopra ilyenkor már minden eszköz beszerzésre került, a teremfoglalást sem lehet módosítani)
Ha mindenképp vissza kell mondanod a workshopon való részvételt, javasoljuk, hogy keress magad helyett egy másik résztvevőt, vagy módosítsd a részvételi szándékodat egy következő workshopra (mindkét esetben e-mailben értesíts minket). Ezt a két lehetőséget nem tudjuk biztosítani 24 órán belüli lemondás esetén.